Piasa

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Cheło che te ghè schcià el rimanda a sta voxe, parché el xe on so sinònemo o el vien esplegà cuà drento. rimandamento da Piaza
Piasa San Marco de Venesia: On exenpio de piasa.

Ła piasa in urbanistega, la xe un spasio publego indove che ghe xe un çentro abità, pì largo de le strade che là se pole incroxare intrà de lore. Fin dai tenpi antighi l'è el posto tìpico par farghe el marcà.

La piasa la ga difarenti funsionalità: La pole ver la funsion da parchejo par la sosta de veture, da postasion del marcà de paexe, la piasa çentrale tante olte la xe el posto andove ghe xe l'entrada dei majori edifiçi de la çità, come la sede del goerno, ciexe, comuni e altri tanti edifiçi. On aspeto fondamental par na piasa, xe che la sia çircondada da edifiçi che serve a tuto el publego, che la dà la posibilità de catarse intrà persone, e in sta cuà, njien solitamente organixae le funsion che pì ghe intaresa a le persone che le vive in chel momento in chela sità e in baxe a la so inportansa la sarà pì o men frecuentada.

Voxi corelade[canbia | canbia el còdaxe]

Altri projeti[canbia | canbia el còdaxe]



Controło de autoritàLCCN (ENsh85103400 · GND (DE4046326-6 · NDL (ENJA00563255
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Piasa&oldid=1068582"