Veterinario

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.


Un veterinario che cura un gato

El medego veterinario el xe el profesionista che laora so la medexina veterinaria, curando e tegnendo in salute le bestie, i intaresi e la salute de l'omo (par exenpio, traerso la sanità e el controlo dei prodoti derivai da bestie) e el posto andove la xente e le bestie vive (fauna). El sinbolo che raprexenta la profesion da medego veterinario in Italia xe el caduceo co do serpenti intorcolai torno a na spada co na gran croxe de color axuro so el fondo.

Etimoloxia[canbia | canbia el còdaxe]

Dal latin veterinarius osia bestia da soma (vetus -tĕris «vecio» (bestia vecia e no ciapà ben), che nol pole laorar, no l'è in forma, no l'è adato a la guera e a la corsa.

Studi[canbia | canbia el còdaxe]

Par divegnere on veterinario, ghe vole la laurea maxistrale a siclo ùnxoło in Medexina Veterinaria, che dura 5 ani. Dopo ver ciapà la laurea, bisogna tegner l'exame de stato, che se suparà, el permete de iscrivarse a l'Ordine Veterinario de la Fnovi (Federasion Nasional ordini veterinari Italiani).

Controło de autoritàLCCN (ENsh85142999 · GND (DE4128774-5 · BNF (FRcb119355947 (data) · NDL (ENJA00575089
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Veterinario&oldid=1063269"