Superga

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.


Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.


Superga xe na łocałità cołinar intrà łe pi alte (sora i 600 m s.l.m.) rente Torin.

Da de sora se połe apresar un panorama de tuta Torin. Xe sta uno de i loghi pi strategici del asedio de Torin intel 1706, e anca tristamente nota pa ła tragedia de el Gran Torin. Indove che xe morto anca Romeo Menti. Ghe xe na bełisima baxełica vixìbiłe da lontan. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Superga&oldid=1056936"