Gastone Rossi

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.



Gastone Rossi (Padova, 25 de agosto 1895 -Mestre, 1° de novenbre 1937) el xe sta un medico e dirigente sportivo, presidente del Calcio Padova inte el 1912.

Biografia[canbia | canbia el còdaxe]

Dottore, si laurea in medicina inte el 1930, esercitando la professione a Mestre. Inte el 1912 diventa presidente del Calcio Padova. Ha il merito di fungere da traghettatore occupandosi principalmente di non fare morire la neonata squadra. Nonostante le avversità, specialmente di tipo econòmego, Rossi con caparbietà si assume tutti gli oneri e le responsabilità, mantenendo in piedi la struttura biancoscudata. Inte el suo periodo di presidenza il Padova disputa sette amichevoli, vincedone quattro, perdendone due e pareggiandone una.

Fonti[canbia | canbia el còdaxe]

  • Biancoscudo, cent'anni di Calcio Padova, a cura di Massimo Candotti e Carlo Della Mea (contributi di Paolo Donà, Gabriele Fusar Poli, Andrea Pistore, Marco Lorenzi e Massimo Zilio), EditVallardi 2021.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Gastone_Rossi&oldid=1113054"