Eraclea mare

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Jump to navigation Jump to search
Sta pajina xè orfana
Sta pajina xè orfana, overo priva de cołegamenti in entrata da altre pajine
Inserissighene almanco uno pertinente e cava l'avixo
Sta pajina xè orfana
Da tradure
Sta pajina o sexion de giografia ła xè sta parsialmente tradota da ła łengua itałiana
Te pui contribuir finendo ła tradusion o doparando altre fonti. Nó sta doparar programi de tradusion automatega. Dopara Tradoto da có te ghe finio.
Se inte ła pajina de modifega te cati del testo sconto, controła che el sia ajornà servendote dei cołegamenti a łe «altre łengue» en fondo a ła cołona de sinistra.
No babelfish.svg


Eracleamare
frasion
Dati aministrativi
Stato bandiera Itałia
Rejon Vèneto – stema Vèneto
Provincia Venesia – stema Venesia
Comun Eraclea – stema Eraclea
Teritorio
Coordinae 45°45′N 12°07′E / 45.75, 12.11Coordinate: 45°45′N 12°07′E / 45.75, 12.11
Altitudine 2 m s.l.m.
Abitanti 2 016 (2005)
Altre informasion
Còd. postałe 30020
Prefiso 0421
Nome abitanti eracleensi
Patrono San Antonio
Locałixasion
Italy location map.svg
Eracleamare
Italy relief location map.jpg
Eracleamare

Eracleamare (na volta conossua anca come Marina de Santa Croxe) la è na frazion dea città de Eraclea e oggi la è la so riviera; a ze messa a sie chilometri a sud-est del capoluogo e a xe unica par le sue careteristiche ambientali (la Laguna del Mort e la pineta marittima) e la sua tranquillità. Le dune sono spesso suddivise in più cordoni, tutti paralleli al mare. La spiaia la xe longa oltre quatro chilometri e si estende dal mar a la pineta.

Panorama dall'alto della pineta e del mare di Eraclea

Geografia[canbia | canbia el còdexe]

Eracleamare la sta sule rive del Mar Adriatico, affacciada sul golfo de Venexia al confin con Jesolo, dal quale la è divisa dal fiume Piave, e la è fornida de un porticciolo par i turisti (Mariclea).

A ovest del centro abitato, in diresion del Piave, se trova la Laguna del Mort che, nel 2003, la è stata nominda da Legambiente una dele 11 più bele spiaggie d'Italia[1]. La Laguna del Mort e la pineta de Eracleamare le xe un sito di interesse comunitario. Di là del fiume, davanti ala laguna ed in tel territorio Jesolano se trova Cortellazzo.

La Pineta a xe costituida da circa 3500 pini adulti a "ombrello aperto" (pinus pinea). proprio questa a xe è la principale atrativa del paese e dentro a xe piena di sentieri per passeggiate e per rivar al mar.

Manifestazion[canbia | canbia el còdexe]

  • Festa dei Sapori: ultimo week end di maggio
  • Festival dei fiori: la 1° settimana di giugno
  • Balloning Air Show: l'ultimo week end di giugno (Dal 20 al 22 giugno 2008 si è già tenuta la 2^ edizione del “Raduno Internazionale Aerostatico di Eraclea” con 10 mongolfiere iscritte condotte da equipaggi italiani a stranieri L'edizion 2009 è stata dal 19 al 21 giugno.
  • Festa della Birra: secondo week end di settembre
  • Mercato: tutti i mercole sera


Trasporti e comunicasioni[canbia | canbia el còdexe]

A Eracleamare se pol rivar co la Strada Provinciale 42 (Jesolana) Jesolo-Latisana, co l'Autostrada A4 Venexia Trieste vegnendo fora al caselo de Noventa de Piave - San Donà de Piave o al caselo de Cessalto, questo l'è pì giusto par quei che i provien da Trieste. Noventa de Piave e Cessalto iè lontane 25 chilometri da Eracleamare.

L'aeroporto di Venexia Marco Polo l'è distante circa 35 chilometri, che i s'e fa in te na mezz'ora de machena.

Una stazion del treno, quea de San Donà di Piave, nella quale fermano tutte le categorie di treni, la collega alla rete nazionale RFI.

I coegamenti pubblici con le località dea xona, l'aeroporto Marcopolo e la stazion del treno i xe garantidi coi autobus dell'ATVO.

Pa andar ale limitrofe località di Caorle e Jesolo l'è na roba de do minuti: andando verso oriente, dopo aver passà el campeggio Portofelice, se ciapa la strada comunal che permette de rivar in manco de 5 minuti ala prima località caorlotta (Duna Verde); el centro storico de Caorle pol essere raggiunto in manco de un quarto d'ora. Per rivar Jesolo l'è ancor più rapido: se passa el ponte de barche sul Piave, se riva immediatamente ala località de Cortellazzo in comune di Jesolo.

Note[canbia | canbia el còdexe]

  1. Articolo su La Repubblica

Bibliografia[canbia | canbia el còdexe]

  • Luigino Paro, Eraclea ... dove finisce il mare, 1999-2006
  • Fritz Weber, Tappe della disfatta, Mursia, 2004
  • Luigi Fassetta, La Bonifica nel Basso Piave, Castaldi, 1977

Coegamenti foresti[canbia | canbia el còdexe]

Gnome-globe.svg Eracleamare su DMoz (Segnala su DMoz un collegamento pertinente all'argomento Eracleamare)