Caxeła (Axol)
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
Caxeła ła xe na locałità del comun de Axol.
Ades ła xe un çentro industrial, pal passà a ghe jera a punto na caxeła, osea un edifiçio par el maniscalco.
Caxeła ła ga anca ła xona ciamada "San Puinaro" conosua come ła parochia de Caxeła, ma fin a qualche anno indrio considerada na frasion a parte. Paroco de San Puinaro el xe Padre Franco Zoggia.
Personaggi
[canbia | canbia el còdaxe]- Ignazio Feltracco, suparior dei Padri Oblati de Maria Verdxin (OMV), nat a San Puinaro el sie de majo mienoveçentoeçinque e mort a Roma el sedase de lujo mienoveçentoçinquantun.
Note
[canbia | canbia el còdaxe]Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.
- el detien schemi gràfeghi so
Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.