Salta al contegnùo

Caxeła (Axol)

Coordenae: 45°47′11″N 11°55′22″E
Pending
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.


Caxeła ła xe na locałità del comun de Axol. Ades ła xe un çentro industrial, pal passà a ghe jera a punto na caxeła, osea un edifiçio par el maniscalco.

Caxeła ła ga anca ła xona ciamada "San Puinaro" conosua come ła parochia de Caxeła, ma fin a qualche anno indrio considerada na frasion a parte. Paroco de San Puinaro el xe Padre Franco Zoggia.

  • Ignazio Feltracco, suparior dei Padri Oblati de Maria Verdxin (OMV), nat a San Puinaro el sie de majo mienoveçentoeçinque e mort a Roma el sedase de lujo mienoveçentoçinquantun.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Caxeła_(Axol)&oldid=951940"