Vera Ciesa de Gesù

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Va a: navigasion, serca

Come ramo cinese dea branca pentecostale del Cristianesimo, a Vera Ciesa de Gesù a è 'na ciesa indipendente nada a Pechino intel 1917.

E zinque dotrine principai[canbia | canbia sorxente]

E 5 dotrine esenziai dea Vera Ciesa de Gesù le è:

"ricevar el Spirito Santo, comprovà dal parlar in lengue, a è a garansia dea nostra eredità del regno dei ciei". (ROM 8:16, Eph. 1:13-14).

El Batesimo co' l'acqua "l'è el sacramento par a remision dei peccai par a rigenerazion. El batesimo l'ha da vegner in acqua corente e naturae, come el fiume, el mar, o a font. El Batista, che l'ha zà ricevù el batesimo del acqua e el Spirito Santo, el manda vanti el batesimo in nome del Signor Gesù Cristo. A persona che riceve el batesimo l'ha da esar completamente imersa in tel acqua con a testa inchinada e a faccia verso el bas". (Giovanni 3:5; Matteo. 3:16; Atti 2:3-8, 10:48).

"El sacrament dea lavanda dei pie a permette de condividar 'na parte col Signor Gesù. Inoltre serve par ricordar costantemente de ver l'amor, a santità, l'umiltà, el perdono e el servizio. Ogni persona che ha ricevù el batesimo del acqua l'ha da farse lavar i so pie in nome de Gesù Cristo. Lavar mutualmente i pie pol esare praticà ogni volta chel sie appropriato". (Giovanni 13:1-7)

"A Santa Comunion a è el sacramento par commemorar a mort del Signor Gesù Cristo. A ne permette de esar parte del corp e del sangue de Nostro Signor e de esar in comunion con lu in modo che se pose ver a vita eterna e esar resusitai in tel ultimo jorno. Sto sacrament el varà da tegnerse quant pi frequentemente posibie. Se dovarà usare solche un pane azzimo e el succo dell'ua". (1 Corinzi 10:17, 11:26; Giovanni 6:53).

"El Sabo, settimo jorno dea setimana, l'è un jorno sant, benedett e santificà da Dio. L'ha da esar oservà, in te a grazia del Signor, par commemorar a creazion e a salvezza de Dio, con a speranza del riposo eterno nea vita a vegner."

Pi tardi, nei anni 1980 i è stadi zontai altri punti a ste zinque dotrine principai, rivando aea definizion dee diese credenze de base dea vera ciesa de Gesù:

  • 6. "Gesù Cristo, a paroa che s'ha trasformatà in carne, mort sua crose par l'estinzion dei peccai, risort el terzo jorno e saì al ciel. L'è l'unico salvator del umanità, creator del ciel e dea tera e unico dio". (Giovanni 3:16; 1 Corinzi 15:3-4; Atti 4:12).
  • 8. "a salvezza a è data da Dio". (Efesini 2:8).
  • 9. "a vera ciesa de Gesù, stabiida dal nostro signor Gesù Cristo, col spirito sant durante el periodo 'dea piova posteriore ', l'è l ciesa allineare ristabiida dal temp apostoico". (Joel 2:23; AMO 9:11).

I precedenti e e origini[canbia | canbia sorxente]

  • I primi misionari protestanti i à scuminzià a penetrazion in tel refrattario mondo cinese in tel 1807 con l'arivo del reigioso scozese Robert Morrison. Specialmente dopo a guera de l'oppio, nei anni 1840 i misionari i hà cuminzià a rivar in masa in Cina.
  • Hudson Taylor l'ha fondà a mision interna dea Cina in tel 1865. In generae el XIX secolo l'ha vist un deciso aument in tel numero de cristiani, tanto che in tel 1900 iera quasi 113.000 cristiani protestanti con 1.600 reigiosi cristiani cinesi e 2.000 misionari.

El movimento dei Pentecostai in Cina e e origini della Vera Ciesa de Gesù[canbia | canbia sorxente]

  • Seguendo el movimento dei Pentecostai nei Stati Uniti in tei primi anni del 1900, a Shanghai l'è stada fondada na ciesa apostoica misionaria, che nei succesivi ani a è diventada fulcro reigioso par molti cristiani cinesi, che iha ricevù el Spirito Santo.
  • Poc dopo a Rivolta dei Boxer e e persecuzion ai dani dei cristiani in tei primi ani del 1900, tanri cristiani cinesi i ha sostegnù el movimento dei “Tre Auto”, chel promuovea a strategia de ‘’auto-governo’’, ‘’auto-sostegno’’ ed ‘’auto-diffusione’’ par ridur e influenze e e interferenze straniere sue ciese cinesi.
  • Tra i primi reigiosi cinesi, i tre fondatori dea Vera Ciesa del Gesù i hà sostegnù 'sta idea fondandose sua ispirazion e sue riveazion del Spirito Santo, dopo ver deciso de rompa co e ciese pentecostai tradizionai. I tre fondatori i è stadi Ling-Sheng Zhang , Paul Wei , e Barnabas dit succesiamente Zhang, vendo credù saldament che a fuse voeontà del signor far nàsa na ciesa che a curezese tuti i erori e e interpretazion erade del pasà che secondo i tre fondatori i era presenti nee altre dotrine cristiane, cusì da ciapar a perfezion prima del Giudizio Universae.