Salta al contegnùo

Tander

Coordenae: 45°38′06.24″N 11°01′13.06″E
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.


Tander l'è na contrada del comun de Cesanòa en provinsa de Verona.

L'è fata da supado vinti caxete, la major parte abità da na ugnala rama de fameja. Questa bela contrada la se cata tacà al Vajo dele Bisate. Torno a ela se pò catà on mucio de boschi, pose, giasare e vecie carbonare, che i ze ciaramente sbandonà. Le contrade pì visine a Tander i ze Biancari, Doso, Dher, Cleci e Coleta.

Se ti te voria ndar al Tander, te ghe da catà la strada par Erbezo, e na olta rivà ala Coleta, te cati la stradela en pria che va ai Biancari. Pasa i Biancari gh'è il Tander. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Tander&oldid=1011144"