Supercondutività

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.


La supercondutività xe un efeto che scuminzia a bassisime temperature, in tei condutori. Al é un efeto che se pol descriver co la mecanica quantistica, no l'é posibie spiegarlo usando la fisica clasica.

Generalmente un condutor, cuando l'é atraversà da una corente, al ga un fià de resistenza e al se scalda. Se un condutòr al vien rafredà soto un certo limite al deventa supercondutor e la so resistenza la va a zero. La corente la pol quindi circolàr in tel condutor par tuto al tempo che la vòl, senza eser disipada par via del riscaldamento.

Ghe xe gran ricerca inte el campo dea supercondutività par trovar un condutor che al sie supercondutivo a temperatura ambiente, in modo da poder costruir le linee eletriche co sto condutor, che al permetarìe de portar la corente in giro senza sprechi.

Controło de autoritàLCCN (ENsh85130584 · GND (DE4058651-0 · BNF (FRcb12109872v (data) · BNE (ESXX540935 (data) · NDL (ENJA00573596


Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Supercondutività&oldid=1158706"