GNU Free Documentation License

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

La GNU Free Documentation License (GNU FDL) la xe na licensa de copyleft par contenuti lìbari, creà da la Free Software Foundation par el progeto GNU.

La GNU FDL la xe stà creà par distribuir la documentasion de software e material didatico. La stabilise che ogni copia del material, anca se la xe stà modificà, la ga da vegner distribuìa con la stésa licensa. Tali copie le pol èsar vendùe e, se riprodote in gran quantità, le ga da èsar mése a dispoxision anca in un formato che renda pi fàsile le sucesive modifiche. La Wikipedia la xe la racolta de documentasion piesè granda che dòpara sto tipo de licensa.

El progeto Debian, che inisialmente no'l considerava la GNU FDL na licensa lìbara,[1] el gà decixo, con votasion publica, che xe da considerar lìbare, in relasion a le Debian Free Software Guidelines (DFSG), le opere redistribuìe con tale licensa purché no le contègna sesion mìa modificabili.[2]

Note[canbia | canbia el còdaxe]

  1. (EN) Draft Debian Position Statement about the GNU Free Documentation License (GFDL)
  2. Debian considera la FDL di GNU condizionatamente libera


Linganbi foresti[canbia | canbia el còdaxe]

- (Version non normativa)
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=GNU_Free_Documentation_License&oldid=1082797"