Salta al contegnùo

Elenco dei personagi de A Series of Unfortunate Events

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

  

La serie de romanzi per bocia Na Serie de Disgrazia Aventures e le so adattazion cinematografiche e televisive conta con un gran cast de personaggi creati da Lemony Snicket. La serie originale seguita le vite turbolente dei orfani Boudelaire, Violetta, Claus e Fanny, dopo che i so genitori vieni uccisi in un incendio doloso. La storia xe una cronaca de le so molte fughe dal omicida Conte Olav e delle so scoperte de un legame tra i so genitori defunti, Olav e una organizzazione segreta chiamàda C.S.F.

L’autor steso el xe anca un personajo, che el ga un ruoło inportante neła trama. Anca se ła serie no ła ga un posto distinto, ghe xe altre persone vere neła storia, come l’ilustrator deła serie, Brett Helquist, e Daniel Handler steso.

 

Personaji prinsipałi

[canbia | canbia el còdaxe]

Modeło:Infobox characterEl Conte Olav xe el principale antagonista de la franchise e uno dei personaggi principali. El so nome l'é stà scelto par suggerir un'origine scandinava, par aumentare la confusione e l'ambiguità sul contesto de la serie. Olav xe suppostamente un parente lontano dei Boudelaire, o el so terzo cugino quattro volte rimossi, o el so quarto cugino tre volte rimossi. Olav xe un attore fallido (anche se el ga rivendicà de esser stà considerà par premi importanti) e el cerca de ottenere la fortuna dei Boudelaire. Lui e la so compagnia de attori segui i fioi con determinazion per ottenere la so eredità e eliminarli. El xe noto par la so unica sopracciglia, gli occhi brillanti e un tatuaggio de insignia C.S.F., a forma de occhio, sul polsino sinistro."

El xe stà una volta parte de l'organizzazione segreta C.V.F. (Corpo dei Vigili del Fuoco) prima de aiutare a instigare un scisma che ha diviso i so membri. El s'è unìo al lato che provoca incendi de l'organizzazione e l'é stà noto par aver cometù un'ampia varietà de incendi dolosi, tra numerosi altri crimini, nella so sete de distrugger l'organizzazione e ottenere vendetta contro i so ex compagni.

Nel film del 2004 e nella sua adattazion per videogioco, Olav l'é stà interpretà da Jim Carrey, con dialoghi aggiuntivi fornì da Robin Atkin Downes. Diversamente dai libri, el Conte Olav perde la custodia dei Boudelaire dopo che Mr. Poe vede che "el ghe fa guidar Fanny" dopo un tentativo fallito de farli investir da un treno. El se redime con Mr. Poe quando el salva i Boudelaire dai Lacrymnose Leeches, che porta al suo piano che envolve "El Maraviglioso Matrimonio". Quando el piano del Conte Olav vien svelà, tutti nel pubblico convergono su de lui mentre el constable el ghe arresta. Anche se el giudice decreta che el Conte Olav deve sopportar ogni difficoltà che el ga inflitto ai fioi prima de servir una pena de vita, Olav svanisse dopo che una giuria de pari suoi ribalta la so condanna. Olav scappa nell'adattazion per videogioco quando le luci se spengono, mentre in una scena tagliata del film, el vien sollevà dalla so compagnia de attori con una corda mentre el fugge e giura che avrà la fortuna dei Boudelaire.

Nella serie TV del 2017, el xe interpretà da Neil Patrick Harris. In dei flashback, se mostra che el Conte Olav l'era fidanzà con Kit Snicket, che el so padre era el capo del corpo ufficiale de vigili del fuoco de la città, e che la so madre l'era morta in un incendio. El so padre xe stà accidentalmente ucciso una notte all'opera da un dardo avvelenà lancià da Beatrice Boudelaire, destinato a Esmé Sordda. Come risultato, el giurò vendetta contro Beatrice e contro tutto el C.S.F. Dopo un po' de tempo a vagabondar sottoterra, el Conte Olav l'é stà preso come studente dal Uomo con la Barba ma senza Capelli e dalla Donna con Capelli ma senza Barba.

Bocia Baudelaire

[canbia | canbia el còdaxe]

I fradei Boudelaire, Violetta, Claus e Fanny, i è i principali protagonisti e tre dei personaggi principali de la serie. Tutti i tre i xe descriti come 'intelligenti, affascinanti, ingegnosi e [con] piacevoli lineamenti del viso'. La serie inizia con i fradei che scoprono che i so genitori i è morti in un incendio domestico e poi continua a seguir le so vite tumultuose mentre i passa da un tutore a un altro, col Conte Olav ai so passi, tentando de ottenere la so fortuna. Nel corso de la serie, i fradei Boudelaire i xe costretti a compiere atti immorali, come mentire, rubare e provocar incendi, dimostrando uno dei temi centrali de la serie: la mancanza de una chiara divisione tra 'buono' e 'cattivo'. Snicket esplora anca sto tema in Tutte le Domande Sbagliate.

El nome Boudelaire l'é stà preso dal poeta Charles Baudelaire. Una delle so opere più famose, Les Fleurs du mal, discute de come trovar bellezza in circostanze altrimenti cupe. I nomi dei fradei Boudelaire i xe stà scelti da una varietà de origini par aumentare la confusione e l'ambiguità sul contesto de la serie. Violetta l'é stà scelta perché la sonava britannica, mentre Claus e Fanny sonava tedesco e americano, rispettivamente. Nel'universo, i fradei (specificamente Violetta) podaria esser stà chiamati in onore de amici defunti dei so genitori, secondo una vecchia tradizione di famiglia.

Violetta Boudelaire

[canbia | canbia el còdaxe]

Figlia de Beatrice e Bertrand Boudelaire, Violetta Boudelaire xe la fradea più grande e ga doti uniche de inventora. Ela usa ste abilità par aiutare el so fradeo Claus e la so sorella Fanny a scappar da el Conte Olav più e più volte. Violetta la gà quattordici anni all'inizio de la serie e la compie quindici anni in La Gruta Gorgònea. I disegni de Brett Helquist indichè che la gà i capelli lunghi e castani scuri, e sebbene el colore dei so occhi no l'é mai specificà, xe implicato che i so occhi i xe de un colore diverso da quelli de Claus. Quando la pensa e se concentra su nuove invenzioni, Violetta la lega i so capelli con un nastro viola par tenerli fora dal viso. Essendo la fradea più grande, la xe destinata a ereditare la fortuna dei Boudelaire al compiere diciotto anni.

Sertuni ga dito che el nome de Violet el fuse stà ispirà da Violetta Beauregarde, uno dei bocia de Charlie and the Chocolate Factory . [1] Nel film del 2004 e nel so adatamento al videogioco, Violet ła xe interpretà da Emily Browning e neła serie TV del 2017, ła xe interpretà da Malina Weissman .

Claus Boudelaire

[canbia | canbia el còdaxe]

Claus Boudelaire xe el fradeo di mezzo dei fradei Boudelaire. El xe un lettore dotato e l'aveva letto la maggior parte dei libri nella biblioteca dei Boudelaire prima che la bruciasse. El so amore per la lettura e le so abilità de ricerca i xe speso utili per sventare i piani del Conte Olav. Claus el gà dodici anni all'inizio de la serie e quattordici all fin de tutto de El Fin de Tutto. Nei libri e nella serie TV, el porta occhiali, ma no nell'adattazione cinematografica.

El nome Claus e Fanny podaria esser stà ispirà dalla vera storia de Claus von Bülow, un imprenditore a New York, che l'é stà accusà de tentar de assassinare la so moglie, Sunny von Bülow. Nel film del 2004, come anca nella so adattazione per video game, Klaus l'é interpretà da Liam Aiken. Nella serie TV del 2017, el xe interpretà da Louis Hynes.

Fanny Boudelaire

[canbia | canbia el còdaxe]

Fanny Boudelaire xe la più giovane dei tre orfani Boudelaire e la xe descrita come un'infante durante gran parte de la serie. Anche se Fanny no la pol caminare fino alla fine del settimo libro e la parla con un linguaggio infantile idiosincratico, la dimostra ripetutamente abilità de risoluzione dei problemi, destrezza motoria, comprensione, ragionamento morale e intelligenza avanzata.

Fanny la xe frequentemente nota per la forza dei so denti. Mentre Violetta e Claus i usa spesso i so talenti rispetivi de inventare e de leggere par risolvere i so problemi, Fanny xe richiesta in più occasioni de usar i so denti affilati. Con il passar dei libri, Fanny la cresce e la sviluppa un amore per la cucina. Nel film del 2004, Fanny l'é interpretà da Kara e Shelby Hoffman. Nella adattazione per video game, i so effetti vocali i xe fornì da Karis Campbell. Nella serie TV del 2017, Fanny l'é interpretà da Presley Smith e i so effetti vocali i xe fornì da Tara Strong fino alla terza stagione

  1. Melody Joy Kramer, A Series Of Unfortunate Literary Allusionsnpr.org, October 12, 2006.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Elenco_dei_personagi_de_A_Series_of_Unfortunate_Events"