Discusion Modeło:Scuadra de bałon
Xonta discusionCome che se vede
Tel chi el model dełe squadre de bałon. No gò mìa meso nel model anca le majete, parchè no vendoghe le imajini vegnéa fora na roba orenda. --L.V. 09:35, 30 Luj 2006 (UTC)
si
[canbia el còdaxe]va ben lo steso --El caparo 14:39, 30 Luj 2006 (UTC)