Salta al contegnùo

Discusion:Agostino Giusti

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Xonta discusion
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Ultimo commento: che i ze 12 ani, lasciato da Ciaurlec in merito all'argomento Untitled

Untitled

[canbia el còdaxe]

Go slongà ła voxe cofà indegà so el avixo cua sora, dopo aver verifegà so internet ła ensiclopedisità de ła voxe. Tuto el testo in corsivo el saria da sistemar secondo łi criteri de el projeto storia o biografie. --Ciaurlec (msj) 18:14, 12 ago 2013 (CEST)Rispondi

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Discusion:Agostino_Giusti&oldid=1219112"