Discusion:Agostino Giusti
Xonta discusionCome che se vede
Ultimo commento: che i ze 12 ani, lasciato da Ciaurlec in merito all'argomento Untitled
Untitled
[canbia el còdaxe]Go slongà ła voxe cofà indegà so el avixo cua sora, dopo aver verifegà so internet ła ensiclopedisità de ła voxe. Tuto el testo in corsivo el saria da sistemar secondo łi criteri de el projeto storia o biografie. --Ciaurlec (msj) 18:14, 12 ago 2013 (CEST)