Sighereta

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Cheło che te ghè schcià el rimanda a sta voxe, parché el xe on so sinònemo o el vien esplegà cuà drento. rimandamento da Sigareta


Do sigherete

La Sighereta la ze al arte che se dopera pì da spess par fumar.

La ze costituida da un involucro de carta spartì ten do setor: la part giala la ga entro an filtro de materjal spugnoss polimerico, necessario par fermar na part de sendre e de sostanse pesanti che se cata te el fun. La part bianca invese la ga inte foje masnade de tabach. Oviamente se inpisa la sighereta da la banda bianca e se la fuma da quela giala. An secondo tipo de sighereta, dess drio sparir ma na olta praticamente la unica in comercio, la ze quela che se se fa sù in maniera artigianal col tabach e na cartina che la se taca co na cola che la fa presa solche se la ze moja, come quela de i fracoboi. Le sigherete le pol anca esser aromatizade co erbe o sostanse particolari. se tra de queste se cata droghe, alora le ze inlegai e le ciapa al nome de "cana" o "canon". Quel che resta na olta che la sighereta la ze stata fumada al se ciama cica. Tante olte sta parola la gnen doperada anca par ciamar la sighetera intjera.

Varda anca[canbia | canbia el còdaxe]

Controło de autoritàLCCN (ENsh85025966 · GND (DE4190811-9 · BNF (FRcb12066152n (data)
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Sighereta&oldid=1011955"