File:Escudo de la provincia de Guadalajara.svg

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

File orixenałe(file en formato SVG, dimension nominałi 550 × 975 pixel, dimension del file: 2,34 MB)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision Escudo de la provincia de Guadalajara (España): Escudo divido en ocho cuarteles, que corresponden a los antiguos Partidos Judiciales de la provincia: 1º partido, a) de azur, un cetro de oro acompañadode dos aros de plata, uno a cada lado, y b) de gules, un brazo enante vestido de oro teniendo en la mano una moneda; mantel de azur, una flor de lis de oro (que es de Molina de Aragón); 2º partido, a) de azur, un castillo sobre un peñasco de color natural, y b) de gules, un águila de sable coronada de oro y en las garras una bis (que es de Sigüenza); 3º partido, a) de azur, unas murallas y atalaya sobre rocas al natural; b) de Castilla, medio cortado de León (que es de Atienza); 4º de gules, un castillo sobre una loma en color natural, sumado el castillo de la imagen de la Inmaculada Concepción y detrás e inclinado hacia la derecha un báculo episcopal de plata (que es de Brihuega); 5º cuartelado, a) y d) partidos, primero de gules, un castillo de oro y sgundo de oro, un león rampante de gules, b) y c) de azur, tres flores de lis de plata mal ordenadas (que es de Cogolludo); 6º de azur, una atalaya sobre un cerro en cuyas laderas manan numerosas fuentes, en su color (que es de Cifuentes); 7º partido, a) de azur, una banda de plata cargada con una "P" de azur sombreada de gules, y acompañada de dos flores de lis del mismo metal, una en lo alto y otra en lo bajo, y b) de plata, una cruz de gules, una espada en su color y debajo una calavera (que es de Pastrana); y 8º de gules, un castillo sobre una loma en color natural; campaña de azur, dos coronas de laurel de plata (que es de Sacedón). Sobre el todo, un escusón con las armas de Guadalajara capital (Un caballero, que lleva un pendón de plata cargado con una cruz de gules, seguido de sus tropas todo en color natural, y al fondo se perfilan las torres almenadas de la ciudad en noche estrellada). Heráldica provincial de Castilla-La Mancha, en Los símbolos de Castilla-La Mancha El primer cuartel lleva en lugar de un centro o cetro (?) una banda tal como es tradicional en el blasón de Molina de Aragón (Heráldica molinesa, Web del Ayuntamiento de Molina de Aragón)
Data
Provenjiensa Opara propia
Autore HansenBCN
Altre version File:Coat of Arms of Guadalajara Province.svg

Licensa de doparasion:

Insignia Su sta imagine se vede na bandiera, un stema, un sigilo o qualche altro segno de distinsion uficiale (insignia). L'uso de sti sìnboli el xe sogeto a restrission in diversi paesi. Ste restrission le xe indipendenti dal stato del copyright.
Public domain Mi, detentor dei diriti d'autor su sto laoro, rilassio sto laoro nel Publico Dominio. Questo el vale in tuto el mondo.
In serti paesi questo podarìa no èssar legalmente possibile, in sto caso:
Ghe dago a tuti quanti el dirito de doparar sto laoro par qualunque scopo, sensa nissuna condission, via de quele che sia richieste da la lege.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima20:30, 10 ago 2008Miniadura de la version de le 20:30, 10 ago 2008550 × 975 (2,34 MB)HansenBCNCorona
18:09, 12 mar 2008Miniadura de la version de le 18:09, 12 mar 2008550 × 975 (2,26 MB)HansenBCN{{Information |Description=Escudo de la provincia de Guadalajara (España): ''Escudo divido en ocho cuarteles, que corresponden a los antiguos Partidos Judiciales de la provincia: 1º partido, a) de azur, un cetro de oro acompañadode dos aros de plata, u

Ła pajina che vien ła dopara sto file:

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Varda ła doparasion globałe de sto file.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Escudo_de_la_provincia_de_Guadalajara.svg"