File:Alfredo-Zopfi-Giacomo-Puccini-felicitazioni.jpg

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

Alfredo-Zopfi-Giacomo-Puccini-felicitazioni.jpg(472 × 323 pixel, dimension del file: 20 KB, tipo MIME: image/jpeg)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
Italiano: Biglietto autografo di felicitazioni inviato da Giacomo Puccini a Alfredo Zopfi in occasione della nascita del suo primogenito Alfredo Ettore Gaspare nato il 31 marzo 1899 a Monza in corso Milano
Data
Provenjiensa archivio Paolo Zopfi
Autore Albertomos
Altre version Derivative works of this file:  Giacomo Puccini signature.svg
Italiano: Non è specificato a quale evento si riferiscono le felicitazioni inviate da Giacomo Puccini e famiglia a Alfredo Zopfi a Monza, nel periodo compreso tra il 1897 e il 1902, ma certamente è da mettere in relazione con la nascita del primogenito dell'indutriale, Alfredo Ettore Gaspare nato il 31 marzo 1899 a Monza in corso Milano. Questo documento testimonia i cordiali rapporti intrattenuti dall'industriale svizzero Alfredo Zopfi, all'epoca residente a Monza in corso Milano, con il famoso compositore italiano di musica lirica residente a Milano ma che aveva vissuto a Monza nel 1886-1887 abitando in corso Milano, 18, dove gli nacque l'unico figlio, Antonio (1886-1946) e dove conduceva un'esistenza da bohemien. Qui compose parte dell’opera “Edgar”. In questo periodo ebbe quindi occasione di conoscere l'industriale svizzero Alfredo Zopfi. Vedi lapide commemorativa sulla casa di corso Milano, 18 a Monza.

Licensa de doparasion:

Public domain Mi, detentor dei diriti d'autor su sto laoro, rilassio sto laoro nel Publico Dominio. Questo el vale in tuto el mondo.
In serti paesi questo podarìa no èssar legalmente possibile, in sto caso:
Ghe dago a tuti quanti el dirito de doparar sto laoro par qualunque scopo, sensa nissuna condission, via de quele che sia richieste da la lege.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

checksum italian

f11e7fc2a07fbdceae1433f665ec3e8084dc16ab

20 987 byte

323 pixel

472 pixel

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima12:31, 28 avr 2009Miniadura de la version de le 12:31, 28 avr 2009472 × 323 (20 KB)Albertomos{{Information |Description={{it|1=Biglietto autografo di felicitazioni inviato da Giacomo Puccini a Alfredo Zopfi intorno agli anni '20 del novecento.}} |Source=archivio Paolo Zopfi |Author=Albertomos |Date=28.4.2009 |Permission= |othe

Nisuna pajina ła dopara sto file

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Metadati

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Alfredo-Zopfi-Giacomo-Puccini-felicitazioni.jpg"