Mołusco

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
TassoboxMołusco
Mollusca Cànbia el vałor in Wikidata

Cànbia el vałor in Wikidata
Dati
Fonte defrutti di mare (it) Traduzi e mollusc shell (en) Traduzi Cànbia el vałor in Wikidata
Tasonomia
Eror Lua: callParserFunction: function " [[Categoria" was not found.
Phylum

Mollusca Cànbia el vałor in Wikidata
Cuvier, 1797


I moluschi (Mollusca) i xe un filum de animali invertebradi. Xe conosude 93 000 specie viventi. Ghe xe moluschi de mèdio marin, nele acque dolci e nel' intorno terestre. I xe un grupo tanto difarenti ficato, in dimensioni, in anatomia structurale, comportamento e habitat.

I xe animali dal corpo morbido, dove se pol diferenciar la masa viscerale (dove i ga i organi digestivi, respiratori e riprodutori) e un pie muscoloso, che' l ghe servi par moverse. Prima tuti i gaveva carapace, ma dopo alcuni se ga evoluti fino perderla.

El phylum ga nove o dieze clasi, due i xe fosili. I gasteropodi (sciùs e Slecànč) xe i moluschi più numerosi in numero de specie clasificade, i xe i 80% del total dei moluschi conosui. Alcuni moluschi cefalopodi, par esempio calamari, sepie e polpi, i ga' l sistema neurologico più avanzado dei animali invertebradi. El calamaro colosal xe el invertebrado più grande conosudo.

La scienza che studia i moluschi xe la malacologia.


Controło de autoritàLCCN (ENsh85086611 · GND (DE4189417-0 · BNF (FRcb11965364c (data) · NDL (ENJA00568039
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Mołusco&oldid=1054083"