Salta al contegnùo

Difarense intrà łe version de "Wikipedia:Ciàcołe"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Riga 116:
:::::Serchemo de no cascar so'l localismo e 'ver na vixion globaƚe. No se trata solo che del Veneto, e se trata de na cuestion che la ghe xe indipendentemente dai dexideri de indipendensa de chesto o chel posto. Che po, ricordo, sta cuà no la xe la wiki del Vèneto ma la wiki in lengua vèneta (la xe anca dei triestini, dei trentini come ti, dei istroveneti, dei brasiliani che parla talian, dei mesicani de Chipilo)...
:::::Come che go dito sora noaltri ghemo da baxarse so le fonti. Ma xe anca vero che in serti caxi le fonti no le xe de serto neutre... Parché le dixe che el tal pitor el xe de nasionalidà X cuando che a l'epoca ghe jera un conceto difarente del termine e el stado in cuesion no'l existeva... Par mi la solusion la xe bastansa banale: cogna vardar l'epoca e i stadi che existe in chel epoca. E se serve poemo anca canbiar el nome del parametro (sitadinansa?). PS: ah, le categorie pol inserirle in automatego anca el infobox eh ;)--[[Utente:GatoSelvadego|GatoSelvadego]] ([[Discussion utente:GatoSelvadego|msj]]) 20:15, 27 maj 2018 (CEST)
::::::Ah sì sì, l'è chiaro che non tute le fonti le pòl eser citade par sostégner na poxiẑion. Mi me rifaghe sènpro a l'Italia dixèndo che no se pòl citar, par dir, el sito web o 'n libro de la Lega Nord par dir che Salvini, o cualche altro personagio l'è en vèneto pitost che en talian. Sta a ognun vardar che le fonti le sìe autorévoli, e co na vocaẑion enciclopèdica. Pò sì, el to discorso su'l evitar i localismi el ghe sta, me cate dacòrdo. --- '''''[[Utente:Tn4196|Tn4196]]''''' [[Discussion utente:Tn4196|cónteme]] 20:55, 31 maj 2018 (CEST)
2 849

contribusion

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Speçałe:DiffMobile/585572"