Difarense intrà łe version de "Delta del Po"

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Anułàe łe modifeghe de 82.54.225.212 (discussion), riportà a ła version de prima de Sailko
Nessun oggetto della modifica
Riga 2: Riga 2:
Con '''Delta del Po''' a se intende el territorio corispondente ała [[foce]] del fiume [[Po]] che el finise el so corso 'ntel [[Mar Adriatico]] tra ła [[Provincia de Rovigo]] e queła de [[Provincia de Ferara|Ferara]].
Con '''Delta del Po''' a se intende el territorio corispondente ała [[foce]] del fiume [[Po]] che el finise el so corso 'ntel [[Mar Adriatico]] tra ła [[Provincia de Rovigo]] e queła de [[Provincia de Ferara|Ferara]].


El delta del Po el xe area protetta, e el fa parte anca del [[patrimonio de l'umanità]] de l'[[UNESCO]]. Le do region de l'[[Emilia-Romagna]] e del [[Veneto]] la gavaria dovù istituir un parco natural interegional, ma sicome no i è sta boni de metarse dacordo, i ga decidesto de far ognuni par conto suo, e i ga meso su el "Parco Regionale Delta del Po dell'Emilia Romagna" e el "Parco Regionale Veneto del Delta del Po".
El delta del Po el xe area protetta, e el fa parte anca del [[patrimonio de l'umanità]] de l'[[UNESCO]]. Le do region de l'[[Emilia-Romagna]] e del [[Veneto]] la gavaria dovù istituir un parco natural interegional, ma sicome no i è sta boni de metarse dacordo, i ga decidesto de far ognuni par conto suo, e i ga meso su el Parco Rejonal Delta del Po de l'Emilia Romagna e el [[Parco rejonal del delta del Po|Parco Rejonal Veneto del Delta del Po]].


{{AreeNaturaliProtette}}
{{AreeNaturaliProtette}}

Version de le 22:24, 5 xug 2011

thumb|right|350px|

El delta del Po in te 'na stanpa del '800

Con Delta del Po a se intende el territorio corispondente ała foce del fiume Po che el finise el so corso 'ntel Mar Adriatico tra ła Provincia de Rovigo e queła de Ferara.

El delta del Po el xe area protetta, e el fa parte anca del patrimonio de l'umanità de l'UNESCO. Le do region de l'Emilia-Romagna e del Veneto la gavaria dovù istituir un parco natural interegional, ma sicome no i è sta boni de metarse dacordo, i ga decidesto de far ognuni par conto suo, e i ga meso su el Parco Rejonal Delta del Po de l'Emilia Romagna e el Parco Rejonal Veneto del Delta del Po.

El modeło {{Coord}} el ga catà fora dei erori (lexi łe istrusion):
  • errato numero di parametri
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Delta_del_Po&oldid=381510"