Difarense intrà łe version de "Ayaan Hirsi Ali"

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
ZéroBot (discusion | contribusion)
p r2.7.1) (Bot: Zonto: zh:阿亞安·希爾西·阿里
Riga 30: Riga 30:
[[it:Ayaan Hirsi Ali]]
[[it:Ayaan Hirsi Ali]]
[[ja:アヤーン・ヒルシ・アリ]]
[[ja:アヤーン・ヒルシ・アリ]]
[[ml:അയാൻ ഹിർസി അലി]]
[[nl:Ayaan Hirsi Ali]]
[[nl:Ayaan Hirsi Ali]]
[[no:Ayaan Hirsi Ali]]
[[no:Ayaan Hirsi Ali]]

Version de le 13:09, 28 xug 2012

Ayaan Hirsi Ali

Ayaan Hirsi Ali (nata Ayaan Hirsi Magan el 13 novembre 1969 a Mogadiscio, Somalia) la xe na politica e scritrice olandese, de origini somale. La xe nota in tuto el mondo par el so inpegno par i diriti umani e par i diriti de le done, e par le so posizion fortemente critiche rispeto a la religion Islamica.

Nata in Somalia, nel 1992 la xe scapà via par evitar un matrimonio combinà, e la ga domandà asilo politico nei Paesi Bassi, dove in seguito la ga vu la citadinanza e la xe sta eletta in Parlamento. Nel 2004 la ga scrito la scenegiatura del film cortometragio "Sotomision" (Submission), dove se denuncia tuti i abusi che subise le done nei paesi islamici. El stesso anno el regista del film Theo Van Gogh el xe sta copà da un fanatico marochin, e da alora a la Hirsi Ali ghe toca ndar in giro soto scorta par paura de atentati. Dal 2006 la vive nei Stati Uniti, e nel 2007 la ga publicà la so autobiografia Infedele.


Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Ayaan_Hirsi_Ali&oldid=465565"