Difarense intrà łe version de "Equatore"

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Riga 11: Riga 11:




==Territori traversà da l'equatore==


L'equatore celeste è un cerchio massimo proiettato sull'immaginaria sfera celeste, che può essere costruito ingrandendo l'equatore terrestre finché non interseca la sfera celeste.

L'equatore celeste è inclinato di circa 23° 27' rispetto al piano dell'eclittica, riflettendo l'uguale inclinazione dell'asse di rotazione terrestre.

Ma io personalmente come Eros Rammazzotti non credo che possa aiutarvi ...

tetty89@hotmail.it la pantera

==Territori traversà da l'equatore==
L'equatore el pasa sora 13 paexi:
L'equatore el pasa sora 13 paexi:



Version de le 16:32, 9 zen 2009

Equatore e tropici

L'equatore el xe la linea imaginaria che la pasa sol punto de la sirconferensa masima de la Tera, o de on altro corpo celeste, perpendicolare a l'ase de rotasion e a la stesa distanza da i do poli. La latitudine a l'equatore la xe pari a 0. L'equatore el divide el corpo celeste en do emisferi, setentrionale e meridionale.

L'equatore terestre

L'equatore terrestre el xe longo 40.075,0 chilometri. La distansa tra l'equatore e i poli la xe de sirca 10000 Km. A l'equatore el Sole l'alba la xe senpre verso le 6 e el tramonto a le 18. Da l'equatore se pol vedar tute le stele, e la stela polare la xe l'unica che la se vede senpre, tute le altre le tramonta.


Territori traversà da l'equatore

L'equatore el pasa sora 13 paexi:

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Equatore&oldid=193516"