Difarense intrà łe version de "Discusion Utensa:Le Pied-bot~vecwiki"

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Bot: Substo template de benvegnù
Il tuo nome utente sarà cambiato
Riga 13: Riga 13:
<div align=right>'''[[Wikipedia:Babel/Vec-0|Not Venetian?]]'''</div>
<div align=right>'''[[Wikipedia:Babel/Vec-0|Not Venetian?]]'''</div>
</div>
</div>

== Il tuo nome utente sarà cambiato ==

<div class="plainlinks mw-content-ltr" lang="it" dir="ltr">

Ciao,

I tecnici della Wikimedia Foundation stanno modificando il funzionamento delle utenze. Ciò fa parte dei nostri continui sforzi per fornire nuovi e migliori strumenti ai nostri utenti, come le notifiche interwiki. Di conseguenza, ogni utente avrà lo [[Special:MyLanguage/Help:Unified login|stesso nome utente su tutti i progetti]]. Ciò renderà possibili nuove funzioni per modificare e discutere meglio, nonché permessi utente più flessibili. In particolare, i nomi utente dovranno ora essere univoci in tutti i 900 progetti Wikimedia. Per maggiori informazioni, leggi [[m:Special:MyLanguage/Single User Login finalisation announcement|l'annuncio]].

Sfortunatamente, un'altra persona usa il tuo nome utente, "Le Pied-bot", altrove. Per essere sicuri che in futuro entrambi possiate contribuire senza problemi ai nostri progetti, il tuo nome utente sarà cambiato in "Le Pied-bot~vecwiki". Se ti piace, non serve che tu faccia nulla; ma puoi [[Special:GlobalRenameRequest|richiedere un nome utente diverso]]. Se pensi che potresti possedere tutti gli accounts con questo nome e che questo messaggio sia errato, visita per favore [[Speciale:UnificaUtenze]] per verificare e unire tutti i tuoi vecchi account al fine di evitare che siano rinominati.

La tua utenza funzionerà esattamente come prima e ti saranno attribuite tutte le modifiche che hai fatto, ma dovrai usare il tuo nuovo nome utente per accedere.

Ci scusiamo per il disagio.

Cordialmente,<br />[[m:User:Keegan (WMF)|Keegan Peterzell]]<br />Community Liaison, Wikimedia Foundation
</div> 09:43, 20 mar 2015 (CET)
<!-- SUL finalisation notification -->

Version de le 09:43, 20 mar 2015

Ciao Le Pied-bot~vecwiki, ben rivà su Wikipedia, l'ensiclopedia libara!

Bon laoro e bon divertimento da tuti i wikipediani, Semoło (scrìvame) 13:40, 31 maj 2007 (UTC)

Par scominsiar ła to cołaborassion, varda par prima roba el tutorial e ła pàxena de aiuto.
Controła cosa métare e cosa no métare su Wikipedia e tiente in mente:

Se te ghè problemi, vien fare do ciàcołe, o domàndaghe a un aministrador o a qualsiasi wikipedian che te vedi cołegà vardando łe ultime modifiche.

right|Par firmare i to post usa el tasto indicà
Par firmare i to interventi 'nte łe pàxene de discussion lexi: uso de ła firma e dopara el boton che te vedi indicà da ła frecia.

Il tuo nome utente sarà cambiato

09:43, 20 mar 2015 (CET)

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Discusion_Utensa:Le_Pied-bot~vecwiki&oldid=561966"