Jump to content

Difarense intrà łe version de "Eraclea mare"

Nisun ojeto de cànbio
Nessun oggetto della modifica
{{da tradurre|italiana}}
{{Frazione
|nomeFrazione = Eracleamare
 
 
'''Eracleamare''' (na volta conossua anca come '''Marina de Santa Croxe''') la è na frazion dea città de [[Eraclea]] e oggi la è la so riviera; a ze messa a sie chilometri a sud-est del capoluogo e [http://www.youtube.com/watch?v=ja-LdRwF_fU a zsexe unica par le sue careteristiche ambientali] (la [[Laguna del Mort]] e la [[pineta]] marittima) e la sua tranquillità.
Le dune sono spesso suddivise in più cordoni, tutti paralleli al mare.
La spiaia hala zsexe longa oltre quatro chilometri e si estende dal mar a la pineta.
 
[[File:Wiki-Video-pineta eraclea.ogg|thumb|200px|left| Panorama dall'alto della pineta e del mare di Eraclea]]
 
A ovest del centro abitato, in direszion del Piave, se trova la [[Laguna del Mort]] che, nel [[2003]], la è stata nominda da [[Legambiente]] una dele 11 più bele spiaggie d'Italia<ref>[http://www.repubblica.it/2003/g/sezioni/cronaca/undicispiagge/undicispiagge/undicispiagge.html Articolo su La Repubblica]</ref>.
La Laguna del Mort e la pineta de Eracleamare le zsexe un sito di interesse comunitario. Di là del fiume, davanti ala laguna ed in tel territorio Jesolano se trova Cortellazzo.
 
 
La Pineta a zsexe costituida da circa 3500 pini adulti a "ombrello aperto" ([[pinus pinea]]). proprio questa a sze è la principale atrativa del paese e dentro a zsexe piena di sentieri per passeggiate e per rivar al mar.
 
 
Una stazion del treno, quea de San Donà di Piave, nella quale fermano tutte le categorie di treni, la collega alla rete nazionale [[RFI]].
 
I coegamenti pubblici con le località dei dintorni, l'aeroporto Marcopolo e la stazion del treno i zsexe garantidi coi autobus dell'[[ATVO]].
 
Il passaggio alle limitrofe località di Caorle e Jesolo l'è istantaneo: andando verso est, dopo il campeggio Portofelice, se ciapa la strada comunal che permette de rivar in meno di 5 minuti ala prima località caorlotta (Duna Verde); el centro storico de Caorle pol essere raggiunto in meno de un quarto d'ora.
Utensa anònema
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Speçałe:DiffMobile/242000"