Lenguajo C

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
C
creadoreDennis Ritchie
data1972
doparasionXenerego (alta eficensa)
paradigmiinperadivo prosedurale
tipixasionStàtega
estension.c par łe fonte e .h par le intestasion


In informadega C l'è un lenguajo de programasion imperadivo de naura proçedurałe: i programi scriti co sto lenguajo i xe fati da espresion mademateghe e da istrusion imperadive ingrupae in proçedure parametrixae che le xe bone de manipolar difarenti tipi de dati.

El njien definio come un lenguajo de programasion de alto livel[1][2][3] e el ga carateristeghe dei lenguaji de baso livel, o sia caratari, numari e indirisi, che i pole esar indicai co operadori aritmetisi e logiçi che i serve a le machine vere.[4]. El lenguajo C, l'è sta fato par esar un lenguajo magro e performante, el dopara tante librerie par saver afrontar ogni tipo de exijensa, in particolar la libraria stàndar del C. Ste librarie, soto forma de file de intestasion o header file co suffisso .h, le pole esar caricae co la diretiva include del preproçesadore.

Linganbi foresti[canbia | canbia el còdaxe]


  1. Oualline, op. cit., p. 8 .
  2. Kochan, op. cit., p. 1 .
  3. Deitel, op. cit., p. 7 .
  4. Il Linguaggio C - Principi di programmazione e manuale di riferimento (Seconda edizione) - Brian W. Kernighan, Dennis M. Ritchie, Pearson Prentice Hall, p. Introduzione - XIV.





Controło de autoritàLCCN (ENsh85018532 · GND (DE4113195-2 · BNF (FRcb119665180 (data)
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Lenguajo_C&oldid=1087667"