File:Moby Aki Piombino.jpg

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

File orixenałe(1 024 × 768 pixel, dimension del file: 419 KB, tipo MIME: image/jpeg)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Descrision
Italiano: Moby Aki in manovra al molo Batteria del porto di Piombino.
Data 5 lujo 2008, 13:20:34 (secondo i dati Exif)
Provenjiensa Opara propia
Autore Simone80
Liçensa
(Ridoparar sto file)
Public domain
Questa immagine è stata rilasciata nel pubblico dominio dal suo creatore e dal suo originale detentore del copyright. Ciò è valido in tutto il mondo. Perciò sei libero di riprodurla, crearne opere derivate o farne un uso commerciale come preferisci, senza indicare alcun riconoscimento all'autore. Tuttavia, un link che rimandi a Wikipedia (http://www.wikipedia.org/) sarà lo stesso apprezzato.

Nel caso ciò non sia legalmente possibile:

Il detentore del copyright garantisce a chiunque il diritto di utilizzare quest'opera per qualsiasi scopo, senza alcuna condizione, a meno che queste non siano richieste dalla legge. Tuttavia, un link che rimandi a Wikipedia (http://www.wikipedia.org/) sarà lo stesso apprezzato.

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima09:29, 16 luj 2008Miniadura de la version de le 09:29, 16 luj 20081 024 × 768 (419 KB)Simone80~commonswiki{{Information |Description={{it|1=Moby Aki in manovra al molo Batteria del porto di Piombino.}} |Source=Opera creata dall'uploader (own work by uploader) |Author=Simone80 |Date=05/07/2008 |Permission={{PD-link}} |other_versions= }} {{Im

Ła pajina che vien ła dopara sto file:

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Metadati

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Moby_Aki_Piombino.jpg"