File:Maschito-Stemma.png

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

File orixenałe(1 444 × 1 928 pixel, dimension del file: 1,67 MB, tipo MIME: image/png)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Stemma
InfoField
Italiano: Logo del comune di Maschito
Blasonatura
InfoField
D'argento, all'aquila di nero dal volo spiegato, accantonata nel canton destro dal grappolo d'uva al naturale. Ornamenti esteriori da Comune.
Riferimenti
InfoField
OTRS Wikimedia
Additional information for this file has been archived in the Wikimedia VRTS system under ticket# 2023021510008239. Full documentation is available only to VRT agents. If you are a Commons user and wish to confirm the information, please leave a note at the VRT noticeboard.

Ticket link: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2023021510008239

Smalto
InfoField
argentsable
Data 23 febraro 2023
Artista
InfoField
Comune di Maschito
Provenjiensa Comune di Maschito. Archived from the original on 2023-02-23. (https://www.comune.maschito.pz.it/static/16b7b8dcstemmacomune4.svg)

Licensa de doparasion:

Open data


Il presente file è considerato dato aperto in quanto pubblicato da una pubblica amministrazione italiana senza adozione di alcuna licenza.
In quanto tale, è utilizzabile da parte di chiunque, anche per finalità commerciali, in formato disaggregato e gratuitamente (open by default) ai sensi dell’articolo 52, comma 2 del codice dell’amministrazione digitale approvato con D.Lgs. 7 marzo 2005 n. 82 e successive modifiche e integrazioni.
A tal fine, il paragrafo 8 delle vigenti Linee guida nazionali per la valorizzazione del patrimonio informativo pubblico, emanate dall’AgID — Agenzia per l’Italia digitale, stabilisce espressamente e in modo vincolante che «la mancata indicazione della licenza implica che i dati siano pubblicati secondo i termini stabiliti dalla licenza CC-BY (attribuzione), ossia con il solo obbligo di citare la fonte».
Pertanto è obbligatorio, al momento del caricamento del file proveniente da una delle fonti citate in questo template, indicare il nome dell’amministrazione e l’indirizzo URL della pagina web nella quale è stato pubblicato detto file file.



w:it:Creative Commons
atribussion
Questo file è disponibile in base alla licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale
Atribusion: Comune di Maschito
Te si libaro:
  • de spartire in jiro – de copiar, distribuir e trasmétar sta opera
  • de modifegar – de adatar sta opera
Soto le seguenti condision:
  • atribussion – Te ghe da atribuir ƚa paternità de ƚ'opera ne i modi indicà de l'autor o da chi te gà dà l'opera en lisensa, e en modo tale da no sugerir che lori i sia d'acordo con ti o col modo che te dòpari l'opera.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta
Logo del comune di Maschito

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima17:11, 23 feb 2023Miniadura de la version de le 17:11, 23 feb 20231 444 × 1 928 (1,67 MB)RuthvenUploaded a work by Comune di Maschito from https://www.comune.maschito.pz.it/static/16b7b8dcstemmacomune4.svg with UploadWizard

Łe che vien 5 pajine, łe dopara sto file:

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Metadati

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Maschito-Stemma.png"