File:Escudoutrera (fondo transparente).png

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

File orixenałe(1 224 × 1 556 pixel, dimension del file: 3,13 MB, tipo MIME: image/png)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
English: Coat of arms of Utrera (Seville, Spain) - Official design
Español: Escudo con el diseño oficial de Utrera, ciudad de la provincia de Sevilla (Andalucía, España).[1] Se trata de un escudo cortado. El cuartel superior está terciado en palo. En el primer tercio se representa un olivo y a su izquierda una vid, todo de su color y terrazado de sinople, así como la inscripción "Da vino Baco, da aceite Palas". En el segundo de los tercios aparece un castillo sobre el que hay un rey vestido de gules y coronado de oro que porta en su mano derecha un ramo y en la izquierda una flecha —antiguamente se representaba una matrona coronada con una rama de laurel en la diestra y un cetro en la siniestra—. El último de los tercios del cuartel superior, con el lema "da trigo Ceres, a maderas Cibeles", contiene un pino cuyo tronco presenta una muesca de haber sido hacheado para talarlo, a su pie y a la izquierda aparece una gavilla de trigo. En el cuartel inferior, en plata, se representa un caballo blanco pasante y un toro negro parado, enfrentados sobre un puente de piedra de dos ojos por debajo del cual discurre un arroyo de su color. Ambos están encadenados a la puerta de la torre del cuartel superior por cadenas de sable. Lleva una orla y, en su exterior, la inscripción "Rica en vacas, ovejas, caballos; generosa en granos; en aceite, fértil; en vino fecunda; criadora de frutas, de sal; en pinos soberbia; solo con tus bienes opulenta". Todo sobre cartela de oro con lambrequines y corona real abierta.[2]

Referencias

  1. Web oficial del Ayuntamiento de Utrera. Archived from the original on 2019-06-29. Retrieved on 2010-12-02.
  2. José Manuel Erbez, F.M. García Farrán. Utrera. Escudo y bandera del municipio. Símbolos de Sevilla. licensing Creative Commons-Reconocimiento 3.0.
Data
Provenjiensa Excmo. Ayuntamiento de Utrera.
Autore Derivative work, from older version uploaded by Aytoutrera (File:Escudodeutrera.jpg, white background)
Altre version

Licensa de doparasion:

Insignia Su sta imagine se vede na bandiera, un stema, un sigilo o qualche altro segno de distinsion uficiale (insignia). L'uso de sti sìnboli el xe sogeto a restrission in diversi paesi. Ste restrission le xe indipendenti dal stato del copyright.
Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 100 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima18:49, 2 dis 2010Miniadura de la version de le 18:49, 2 dis 20101 224 × 1 556 (3,13 MB)Tirithel{{Information |Description={{es|1=Escudo de Utrera, ciudad de la provincia de Sevilla (Andalucía, España).<ref>[http://historico.utrera.org Web oficial del Ayuntamiento de Ut

Nisuna pajina ła dopara sto file

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

  • Uxo de azb.wikipedia.org inte le pàjine
  • Uxo de en.wikipedia.org inte le pàjine
  • Uxo de fa.wikipedia.org inte le pàjine
  • Uxo de lt.wikipedia.org inte le pàjine
  • Uxo de ms.wikipedia.org inte le pàjine
  • Uxo de nl.wikipedia.org inte le pàjine
  • Uxo de simple.wikipedia.org inte le pàjine
  • Uxo de zh-min-nan.wikipedia.org inte le pàjine
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Escudoutrera_(fondo_transparente).png"