File:Escudo de armas de Santa Cruz de Tenerife.svg

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

File orixenałe(file en formato SVG, dimension nominałi 833 × 1 064 pixel, dimension del file: 1,12 MB)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Descrision Escudo de Santa Cruz de Tenerife (Islas Canarias, España): De oro, una cruz de Santiago de gules, cargada con una cruz latina de sinople. En punta, tres cabezas de león de sable puestas dos y una, la central atravesada por la punta de la cruz de Santiago. Bordura de azur ondeada de plata, cargada, en el jefe, de una isla, y en el resto de tres castillos alternados con cuatro anclas, todo de plata. Al timbre, corona real cerrada. Bajo la punta, la Cruz de Primera Clase de la Orden de Beneficiencia. Santa Cruz de Tenerife, Símbolos de Canarias, banderas y escudos de las islas El escudo es ovalado, y se acompaña de dos ramas de laurel. Sitio web del Ayuntamiento de Santa Cruz de Tenerife, el escudo
Data (UTC)
Provenjiensa
Autore
Altre version


Sta qua la xe na imagine ritocà, che vol dir che la xe stà modificà digitalmente rispeto a la so version original. Modifiche: laurel branches; crown; lion heads. L'original el se pol védar qua: Escudo de Santa Cruz de Tenerife.svg. Modifiche fate da SanchoPanzaXXI.

Mi, che detegno el dirito d'autor su sta opera, la pùblico qua soto la seguente licensa:
Public domain Mi, detentor dei diriti d'autor su sto laoro, rilassio sto laoro nel Publico Dominio. Questo el vale in tuto el mondo.
In serti paesi questo podarìa no èssar legalmente possibile, in sto caso:
Ghe dago a tuti quanti el dirito de doparar sto laoro par qualunque scopo, sensa nissuna condission, via de quele che sia richieste da la lege.

Registro original del caricamento

This image is a derivative work of the following images:

  • File:Escudo_de_Santa_Cruz_de_Tenerife.svg licensed with PD-self
    • 2008-01-18T22:36:52Z HansenBCN 770x1170 (1033292 Bytes) Cabezas de león, dos y uno, en punta
    • 2008-01-18T22:24:59Z HansenBCN 770x1170 (1033304 Bytes) {{Information |Description=Escudo de Santa Cruz de Tenerife (Islas Canarias, España): ''De oro, una cruz de Santiago de gules, cargada con una cruz latina de sinople. En punta, tres cabezas de león de sable puestas dos y un

Uploaded with derivativeFX

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima19:07, 7 nov 2009Miniadura de la version de le 19:07, 7 nov 2009833 × 1 064 (1,12 MB)SanchoPanzaXXI~commonswiki{{Information |Description=Escudo de Santa Cruz de Tenerife (Islas Canarias, España): ''De oro, una cruz de Santiago de gules, cargada con una cruz latina de sinople. En punta, tres cabezas de león de sable puestas dos y una, la central atravesada por l

Łe che vien 2 pajine, łe dopara sto file:

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Varda ła doparasion globałe de sto file.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Escudo_de_armas_de_Santa_Cruz_de_Tenerife.svg"