File:Araldico Città di Pescara.svg

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.

File orixenałe(file en formato SVG, dimension nominałi 397 × 468 pixel, dimension del file: 1,2 MB)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Stemma
InfoField
Italiano: Stemma Civico del Comune di Pescara
Blasonatura
InfoField
Italiano: Partito: nel 1° d’azzurro (campo di cielo), alla torre affiancata da una chiesa, posta su di un mare fluttuoso, il tutto al naturale accompagnato nella destra del capo da una cometa d’oro ondeggiante in sbarra; nel secondo di azzurro, al castello uscente dal fianco sinistro dello scudo, terminato da una torre al naturale merlata di quattro, aperta, finestrata e murata di nero, posta su di un mare ondeggiante d’argento. Al palo d’oro sulla partizione.
Il Motto è “HÆC EST CIVITAS ATERNI PORTA APRUTII ET SERA REGNI.” (Questa è la città di Aterno, porta degli Abruzzi e confine del Regno).
Lo scudo è fregiato di ornamenti da Comune.
Il simbolismo nello scudo araldico. Lo stesso viene poi ripreso con l’istituzione del “Gonfalone di Città” e simboleggiano l’unificazione dei Comuni di Pescara e Castellammare Adriatico. Sono evidenti i richiami alle due sponde del fiume. La chiesa ed il castello.
Smalto
InfoField
orargentazure
Data 23 zenaro 2022
Artista
InfoField
MacMoreno
Provenjiensa Opera propria basata su: Pescara-Stemma.png

Licensa de doparasion:

GNU head Se autorixa ła copia, distribusion y modifegasion de sto documento soto i termani de ła liçensa de documentasion libara GNU, version 1.2 o calsiasi altra version dopo, publegada da ła Fonsasion par el Software Libaro; sensa sesion invariabiłi, testi de coertina e njianca testi de contro-coertina. Se include na copia de ła pena dita liçensa in te ła sesion intitołada Liçensa de Documentasion Libara GNU.
w:it:Creative Commons
atribussion spartisi in te ła stesa manjiera
Sto file el xe soto ła liçensa Creative Commons Atribusion-Spartisi in te ła stesa manjiera 3.0 Xenèrego.
Te si libaro:
  • de spartire in jiro – de copiar, distribuir e trasmétar sta opera
  • de modifegar – de adatar sta opera
Soto le seguenti condision:
  • atribussion – Te ghe da atribuir ƚa paternità de ƚ'opera ne i modi indicà de l'autor o da chi te gà dà l'opera en lisensa, e en modo tale da no sugerir che lori i sia d'acordo con ti o col modo che te dòpari l'opera.
  • spartisi in te ła stesa manjiera – Se te mis-ci, trasformi o dexviłupi sto laoro, te ghè da spartire łe to contribusion segondo ła stesa liçensa o na conpatibiłe a l'orixenałe.
Sto tag de copyright lo gavemo zontà ne l'ànbito de l'ajornamento de la licensa dei progeti Wikimedia.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

checksum italian

1fc357496bce7709a8485b752ebaf97992e85b81

1 261 415 byte

468 pixel

397 pixel

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima00:21, 25 zen 2022Miniadura de la version de le 00:21, 25 zen 2022397 × 468 (1,2 MB)MacMorenoCorretti i colori delle drupe e delle bacche che sono d'oro.
00:15, 25 zen 2022Miniadura de la version de le 00:15, 25 zen 2022397 × 468 (1,2 MB)MacMorenoAggiunta la Croce in cima al campanile della Chiesa.
00:04, 25 zen 2022Miniadura de la version de le 00:04, 25 zen 2022397 × 468 (1,2 MB)MacMorenoCorrezione della Corona, secondo le indicazioni della Presidenza del Governo, Ufficio Araldica.
17:12, 23 zen 2022Miniadura de la version de le 17:12, 23 zen 2022397 × 468 (1,21 MB)MacMoreno{{Information |Description= Stemma Civico del Comune di Pescara, che è: Partito: nel 1° d’azzurro (campo di cielo), alla torre affiancata da una chiesa, posta su di un mare fluttuoso, il tutto al naturale accompagnato nella destra del capo da una cometa d’oro ondeggiante in sbarra; nel secondo di azzurro, al castello uscente dal fianco sinistro dello scudo, terminato da una torre al naturale merlata di quattro, aperta, finestrata e murata di nero, posta su di un mare ondeggiante d’argento. Al...

Łe che vien 2 pajine, łe dopara sto file:

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Varda ła doparasion globałe de sto file.

Metadati

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Araldico_Città_di_Pescara.svg"