Discusion Utensa:Belumat/Archivio 2014

Contenuti de pajine no soportà in altre łéngue.
Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.


Benvegnest Benvegnesto Belumat inte ła comunità de Wikipèdia Vèneta

Sta pàzena che te si drio lèzar, ła ze ła pàzena de discusion de ła to utensa Wikipèdia, ła cuała ła vegnarà doparada par risévar mesaji da altri contribudori, ai cuałi te ghe podarè rispóndar inte ła so pàzena de discusion, che te ła catarè linkada inte ła so firma sol finałe del mesajo (fìrmarte anca ti strucando o doparando ~~~~).

Par de pì, te ghè anca na pàzena de utensa, andove che te te podarè prezentarte, descrìvar i to gusti, i to costrumari, łe łéngue che te parli, etc.

Vołemo védarte de frecuente in volta par ła Wiki:D


Come scrìvar na voze Come scrìvar in vèneto Modełi racomandai Scrivi co ła comunità


Sto benvegnesto el ze un pensiero de: --GatoSelvadego (msj) 09:31, 25 maj 2014 (CEST)[respondi]


Chiedi pure, sono a tua disposizione. PS: Devi correggere la firma, scriveme punta al posto sbagliato (devi togliere una i)--GatoSelvadego (msj) 09:36, 25 maj 2014 (CEST)[respondi]

Ensiclopedisità de Caorera, Carpen e Schievenin[canbia el còdaxe]

Sol che par avixarte che xe sta meso un avixo de ensiclopedisità so ƚe voxe in cuestion. Se trata de na formaƚità fin che no aprovemo i criteri de ensiclopedisità... no dovarìa comuncue esarghe problemi, so it.wiki probabilmente i scanseƚeria ƚe voxe, ma cuà par ƚa giografia semo de manega larga co i criteri (pa' ƚe biografie invese semo de manega streta)... D'ogni modo se ti te riusisi a scrivar calche altra informasion so chele voxe sarìa mèjo, parché cusì semo ai limiti de i standard minimi. PS: Me par de capir che te si da ƚa xona... eƚora no te si mia belumat, te si feltrin!--GatoSelvadego (msj) 12:48, 28 maj 2014 (CEST)[respondi]

Ciao, mi pare che sia un po' un misto di varianti... come mai usi xe? Voi di solito non usate la forma é? Per il resto mi pare abbastanza bene, solo non capisco perché hai usato la â...--GatoSelvadego (msj) 17:46, 4 giu 2014 (CEST)

Ok, solitamente qui ognuno scrive nella propria variante, per quello chiedevo come mai avessi usato una forma non tua. Per quanto riguarda il resto, logico che dalle vostre parti si chiami Morlac, ed è giusto che sia scritto così e non nella forma "veneto centrale" (cioè Morlaco), il problema sta nell'aver usato la â che secondo il manuale della GVU sta per /ʌ/ che mi risulta essere un suono più ladino che veneto...--GatoSelvadego (msj) 17:53, 7 giu 2014 (CEST)

Stemmi comunali/provinciali[canbia el còdaxe]

Ultimamente hai caricato alcuni stemmi da it.wiki, ho dei dubbi sulla loro usabilità qui... sono stati concessi a it.wiki, che è un altro progetto, noi non abbiamo una autorizzazione esplicita ad usarli qua. Devo informarmi meglio. Per ora li lascio ma se viene confermato questo mio sospetto sarò costretto a rimuoverli :-( --GatoSelvadego (msj) 20:05, 16 giu 2014 (CEST)

Guarda, devo ancora informarmi perché anch'io non ho avuto molto tempo. Ovviamente ti aggiornerò appena saprò qualcosa. PS: un po' strano l'uso del termine "nazionalità" visto quanto è scritto nella tua pagina utente...--GatoSelvadego (msj) 15:04, 23 giu 2014 (CEST)
Non so se valgano le leggi italiane, per esempio su vec.source abbiamo dei testi che per le leggi italiane sarebbero ancora coperti da copyright mentre per la legislazione americana (dove si trovano i server) no... La questione è dibattuta. Dovremmo forse rispettare anche le leggi brasiliane visto che tecnicamente potrebbero scrivere anche i venetofoni brasiliani? O quelle del Messico (qualche contributo dai chipilegni c'è stato)? E se uno dei nostri contributori veneti si trasferisce all'estero dobbiamo prendere in considerazione pure le leggi di quello stato? È una cosa complicata, data la responsabilità personale i contributori si regolano con le leggi vigenti negli stati da dove digitano, però i server sono altrove e dunque va considerata anche la legislazione vigente dove è ospitato il server... PS: Tornando al tema "nazionalità", avresti potuto fare un giro di parole usando altri termini, ma capisco che per far prima hai usato quello. Non la vedrei comunque dal punto di vista POV-NPOV perché pure parlare di "nazionalità italiana" è a suo modo un POV... Comunque siamo decisamente OT, e dato che siamo su Wikipedia è il caso di parlare di essa e non dilungarsi in discorsi più adatti ad altri luoghi.--GatoSelvadego (msj) 12:41, 2 luj 2014 (CEST)[respondi]

Blocco utenza[canbia el còdaxe]

Tecnicamente potrei. Ma non rientra tra le casistiche di blocco in uso qui su vec.wiki (mi par di capire che su it.wiki è possibile, ma mi sembra un eccezione perché neanche su en.wiki ho trovato il "blocco su richiesta per ritiro"). A meno che la comunità non decida di inserire questa possibilità non posso procedere con il blocco.--GatoSelvadego (msj) 10:46, 11 luj 2015 (CEST)[respondi]

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Discusion_Utensa:Belumat/Archivio_2014&oldid=567067"