Tełefono VoIP

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Cheło che te ghè schcià el rimanda a sta voxe, parché el xe on so sinònemo o el vien esplegà cuà drento. rimandamento da Telefono VoIP


El funsionamento del sistema VoIP

El VoIP (ing. Voice over Internet Protocol, voxe sul protocoło de Internet) la xe na tecnologia che permete de far na telefonar doparando na conesion a Internet inveze de la linea telefonica normal. Par far na chiamata se pol doparar el computer (naturalmente avéndoghe un microfono e le casse acustiche o un auricolar) opure un telefono VoIP fato aposta. El segnal de la voze el vien codificà in forma digitale e spedìo sudiviso in pacchetti de rete, che i viaja su la rete Internet fin al destinatario, dove i vien trasformà in un segnal audio.

La telefonia VoIP la xe comoda parché se pol risparmiar un bel po' rispeto a la telefonia tradizional, specialmente par ciamar distante, parché le telefonate normai ti 'e paghi piesè pi distante te ciami, e inveze la conesion a Internet la costa senpre precisa. La xe utile anca par metar in pié facilmente na rete telefonica local: par esenpio in un posto de łaoro se pol ciamarse da un uficio a chel'altro doparando la rete LAN aziendal.

Uno dei problemi del VoIP xe che parò a olte no se sente tanto ben, o la voze la riva con un po' de ritardo. Questo parché coi telefoni normai, quando te telefoni vien instaurà na conesion dedicà, dove passa solo la to telefonata e nesun'altra, quindi l'è fadiga che ghe sia ritardi; inveze col VoIP la to chiamata la viaja insieme co tuto el resto del trafico Internet, e la pol catar calche ingorgo se la rete in chel momento l'è un fià intasà.

Controło de autoritàLCCN (ENsh98004350 · GND (DE4770362-3 · BNE (ESXX545253 (data) · NDL (ENJA00959468
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Tełefono_VoIP&oldid=1158741"