Fuso orario

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Cheło che te ghè schcià el rimanda a sta voxe, parché el xe on so sinònemo o el vien esplegà cuà drento. rimandamento da Fuxo oràrio


Fusi orari de la Tera

An fuso orario al ze una de le vintiquatro part che la ze dividesta la Tera e che le ga al stesso orario. Al orario al ze centrà su la ora solar del meridian central del fuso.

Riferiment[canbia | canbia el còdaxe]

Par definir i fusi orari se parte dal tenp coordinà universar (UTC). Al meridian de partensa al ze quel de longitudine 000 che al ze ciamà meridian de Greenwich e la so ora la ze indicada co la sigla GMT. Par indicar i altri fusi orari se fa riferiment a quel fuso sichè par esenpio al fuso orario del Veneto al gnen indicà co UTC+1 (o anca GMT+1 pì che sia 'te i paess anglosassoni).

Altri[canbia | canbia el còdaxe]

In teoria i meridiani che ga formà i diversi fusi i ga 15° un da quelaltro, in realtà sto tanto no el ze senpre vera par poder ndarghe drio a i confin dei Stati.


Controło de autoritàLCCN (ENsh85135397 · GND (DE4190659-7 · BNF (FRcb119469656 (data)
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Fuso_orario&oldid=1014035"