Ajuto:Verifega de łe modifighe

Da Wikipedia, l'ençiclopedia libara.
Va a: navigasion, serca
Da tradure
Sta pajina o sexion ła xè sta parsialmente tradota
Te pui contribuir finendo ła tradusion o doparando altre fonti. Nó sta doparar programi de tradusion automatega. Dopara Tradoto da có te ghe finio.
Se inte ła pajina de modifega te cati del testo sconto, controła che el sia ajornà servendote dei cołegamenti a łe «altre łengue» en fondo a ła cołona de sinistra.
No babelfish.svg


Nuvola apps important.png
Atension! Sto sistema no'l xè gnancora entrà en vigore poichè el sistema qua descrito no 'l xè stà ativà.

Ła funsion de verifega de łe modifighe ła consente agli utenti abiłitai de indicar che na serta modifegà ła xè stà zà controłà da qualchedun pa' acertarse che nò ła se trati de un vandałismo.

Le modifiche non ancora verificate sono indicate con un punto esclamativo rosso (!) nelle pagine delle Ultime modifiche e degli Osservati speciali.

La stessa modifica già verificata appare invece così:

Come verificare una modifica[canbia | canbia sorxente]

  • Dalle pagine Ultime modifiche, Pagine più recenti o dal proprio elenco di Osservati speciali:
    • Fare clic su (diff) per visualizzare la differenza con la versione precedente, oppure sul titolo stesso se si tratta di una nuova pagina e controllarne il contenuto.
    • Fare clic su [Segna la modifica come verificata] in cima alla nuova versione.
  • Tutte le modifiche che non siano un vandalismo da correggere possono essere verificate. Perché un vandalismo possa essere indicato come verificato, è necessario che si sia provveduto ad annullarlo o comunque correggerlo; una volta annullato, può considerarsi un problema risolto, che non richiede più attenzione, cioè appunto verificato.

Utenti abilitati alla verifica[canbia | canbia sorxente]

Al momento tutti gli utenti registrati da più di 4 giorni, che hanno eseguito il login, sono abilitati a segnalare le modifiche come verificate. Le modifiche degli amministratori, dei rollbacker e degli autoverificati sono considerate dal software come già verificate. Vengono inoltre considerate verificate le modifiche di utenti non amministratori che vengono rollbackate dagli amministratori o dai rollbacker con l'apposito pulsantino.

Nota: l'abuso di questa funzione è assimilato al vandalismo e può essere causa di blocco. Il registro delle azioni di verifica è riportato nella pagina Speciale:Log/patrol.

Voci correlate[canbia | canbia sorxente]